giraffen197

2005-12-09
12:20:15

Personlig kalender

Personlig kalender




Så har då min _"multipurpose-squirrel" som han ibland skojar om sig själv, fixat nästa års Tall Josephine kalender. Den blev faktiskt riktigt lyckad. Om du vill kika lite närmre på den så klicka på "view calendar pages". Papperskvaliteten är god. Familj och släkt fick i julklapp och det var uppskattat! Kanske för att de numera ser så lite av mig då jag bor längre bort?

Jag fick faktiskt tårar i ögonen av Silverfiskens klapp från mamma... ibland saknar jag dem ganska mycket.

Josephine < "ensamdraken"
Kommentarer:
2005-12-09 @ 17:22:07
#1: sara

Vad snygg du är på bilderna - jättefin kalender!!!

2005-12-09 @ 17:48:20
#2: Josephine

Tack Sara! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: