giraffen197

2005-11-18
20:33:49

Felaktiva tecken strular till det

ja, det skulle ju vara ett g där uppe då,
men det passade ju bra ändå...

Jag ville bara lite kort skriva att om texten
plötsligt verkar avhuggen och ihopsatt
utan samband så beror det på att jag oftast
har glömt ett " eller satt in ett < för mycket.

Snälla rara - mejla mig bums (till höger "mejla mig" kan ni på ett finurligt vis se min mejl) och jag fixar det direkt.

Texterna måste ju vara läsbara...

Josephine *som trodde hon kunde lite om datorer... inte*
Kommentar:
2005-11-28 @ 23:04:30
#1: Lennart

Kaffelikörer är inte fy skam. Det finns en god chokladlikör i Tyskland, heter Babalo (tror jag det stavas, passat ju i det här inslaget) påminner om Dumlekola i både färgen och smaken. Min favorit till kaffet är Amaretto.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: