giraffen197

2006-04-01
10:59:57

April

påskstilleben



Det kom inte med på scannen (?) men under bilden står det "April". Påskstilleben av Monika Kaminska (munmålare).

Min fina moster har klippt ut bilden från en liten almancka och gjort
ett litet vykort av det och postade det till mig för två år sedan. Jag satte upp det på väggen vid min dator redan i början av mars, men idag är det faktiskt - första April!

Har du blivit lurad än? jag är alldeles för ärlig för att lyckas lura någon... :-/

*lördags-leende*
Josephine

Andra bloggar om: konst, April, aprilskämt
Kommentarer:
2006-04-01 @ 11:50:32
#1: el pedro

www.fragzone.se håll på att lura mig och jag gick på det.

annars gillar jag inte folk som luras , det är inte roligt.

2006-04-01 @ 12:55:36
#2: Ediets

Jag hade glömt bort att det var 1 april, men sen läste jag en otrolig historia i en blogg och blev snabbt påmind om att man ska tvivla på allt som skrivs idag :) Men jag tycker det är roligt med aprilskämt, så länge de görs med glimten i ögat.

2006-04-02 @ 00:17:12
#3: Annaa M

Kände mig väl bara lite lurad på våren!
Hittar inte Annela som jag skulle ge pinnen i cirkeln! Ny adress? Försvunnen?

2006-04-02 @ 11:42:22
#4: Josephine

Mmmmm vet inte vilken av nyheterna den första april det kan tänkas vara, även om en del av de där tangentborden var helt knäppa...

2006-04-02 @ 11:44:44
#5: Josephine

förra svaret var till El Pedro

Ediets - jag "hoppas" att jag blev lurad igår...fick en dålig nyhet som kan innebära en del problem med mitt boende... *suck*

Annaa - svarat i din blogg, Annela finns kvar, men inte hennes gamla inlägg om svarta känslor(?). Våren kommer. Här höll den sig för ovanlighetens skull strikt till almanckan och kom precis efter vårdagjämningen. Sent men välkommet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: