giraffen197

2006-04-22
14:54:50

Randiga sockor

doekehus



Ville bara visa mina favoritsockor...

och säga hej till alla nykomlingar! Jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna (många mejl), men det finns en del att läsa i arkivet. Jag rekommenderar kategorierna "filosofiskt" och "Haag" samt "invandraren".

och om du jobbar på en reklambyrå och ni behöver en lång tjej så kan du väl skicka ett mejl?

annars tänkte jag ta och städa mitt rum nu.
Min ekorre kommer ikväll :-)

*kram*
Josephine
Kommentarer:
2006-04-22 @ 16:11:52
#1: Ediets

Jag hoppas du får en härlig helg med din ekorre! :)

2006-04-22 @ 16:13:25

Tjusig bild! Det där lilla klaffbordet du har skulle jag kunna tänka mig att ta över.
Hur är det med vår skrivarcirkel nu? Vem har pinnen?

2006-04-22 @ 17:14:00
#3: Josephine

Ediets - jodå, den blir nog fin. Bara jag får rummet lite mera uppröjt...

En liten tant - egentligen Annela (Mys och pys), men jag tror jag plockar pinnen strax. Hon har mycket att stå i.

2006-04-22 @ 17:15:01
#4: Josephine

klaffbordet liksom den tjusiga lägenheten hör till en av mina vänner i Haag...

2006-04-22 @ 18:53:31
#5: Bloggblad

Jag har inte heller sett det - min dotter lovade att spela in, satte sin mobil på ringning t.o.m. men jag har inte pratat med henne. Är SÅ nyfiken.

2006-04-22 @ 18:57:47
#6: Bloggblad

Halva programmet hade de fått med - det var problem med teven.... men jag får i alla fall se lite.

2006-04-22 @ 21:42:06
#7: Josephine

Bloggblad - jag ska se om DVDn går att kopiera, jag är osäker på hur mycket min nya dator klarar av... en timme är ju ganska många kb att lägga på en hårddisk... (jag har än så länge bara en lös CD-station)

2006-04-23 @ 13:05:11
#8: gitta

Har du en NY dator ska det väl inte vara några problem att lägga en timmes film på hårddisken? Hur många Gb hårddisk har du? Annar får du väl skicka skivan till oss så tar vi och kopierar!

Tänkte på den vansinnigt snygga tavlan bakom dig redan i programmet, vem har gjort den? Till salu? Finns det fler av konstnären? URLÄCKER!!!! Antagligen alldeles för dyr för mig...

2006-04-23 @ 21:13:28
#9: Annela

Nu har jag hittat ämnet! Jag ångrar mig. Jag skriver.

2006-04-23 @ 22:44:23
#10: Josephine

Gitta - jo, jag ska se vad den går för... Har ikväll tittat på första DVD-filmen på datorn - det blev "the Aviator" med Leonardo di Caprio - f-n vad han är bra!! Igår såg jag mig själv och jag är glad att de valde bra delar från intervjun, men tyvärr syns det alldeles för väl hur spänd jag var... först på slutet lyckas jag skratta lite... och så hade jag en stark lampa mot nyllet också, delvis därför jag blundar så mycket. Sedan är det bara delvis sant att mitt liv ändrades då jag flyttade till Holland, den stora vändpunkten (vilket antagligen inte passade in i avsnittet) kom när jag var 20 och flyttade från landsorten till Växjö och året därpå min första Europaträffen för Tall Clubs då jag träffade andra kvinnor lika långa som mig.
Tavlan är troligen inte till salu, Doeke gillar den väldigt mycket själv. Jag ska fråga honom vem konstnären är.

Annela - det var i sista minuten! tur för dig att min ekorre har hållit mig upptagen hela dagen... *grin*

2006-04-25 @ 08:42:56
#11: Mette

Hm... jag älskar också randiga strumpor!

2006-04-25 @ 13:17:17
#12: Josephine

jovisst är det ngt speciellt med randigt? *ler* helst oregelbundna ränder ska det va, breda och smala om vartannat.

2006-04-27 @ 08:00:37
#13: Gitta

Tala mest om för honom att den är läcker som bara den, även om han redan vet det. Det tycker han nog är kul!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: