giraffen197

2006-08-03
21:29:38

Dantes helvete nivå två

hittade detta test hos Kapten Nemo,
det var jag ju bara tvungen att testa!

Sexgalning? nä, men jag erkänner mina känslor. Nunna skulle jag aldrig kunna bli. En del frågor var också så fyrkantiga... som "skulle du bryta med en familjemedlem om han/hon gjorde något som gick på tvärs med dina uppfattningar" (ung.) Jag menar - vad? hur? vissa saker ter sig oförlåtliga, men om någon har gjort något fruktansvärt och varit berusad eller haft en psykos, vem är då jag att döma? En sådan person behöver sin familj...


The Dante's Inferno Test has banished you to the Second Level of Hell!
Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)High
Level 2 (Lustful)Very High
Level 3 (Gluttonous)Low
Level 4 (Prodigal and Avaricious)Moderate
Level 5 (Wrathful and Gloomy)Low
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Very Low
Level 7 (Violent)Moderate
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)Moderate
Level 9 - Cocytus (Treacherous)Low

Take the Dante's Inferno Hell Test
Kommentarer:
2006-08-03 @ 22:11:44
#1: Liza

Jag vill jättegärna vara med i nästa omgång!

2006-08-04 @ 08:38:51

Jag hamnade på nivå 6. Jag är en kättare!

2006-08-04 @ 09:09:45

Jajamen, jag är med i skrivarcirkeln.

2006-08-04 @ 18:37:15
#4: fille

Purgatory! Fantastiskt. Fick 'Moderate' på 'lustful' försåss. Extreme och High på purgatory och level 1, men som vanligt fanns några frågor där jag i detta fall svarade "rätt" för att jag egentligen tyckte frågan var ogiltig/ointressant, det höjde lite.

Dock är jag inte katolik, så jag _borde_ fått högt på heretic, men den frågan fanns inte, Dante var före Luther...

Men vad är detta testet, mot den kanoniska "Purity test", klassikern ("The" klassikern, faktiskt). Här ställs 500 frågor på temat "har du någonsin". http://www.puritytest.net/

75.4% fick jag där. Rätt högt det också, tyvärr.

2006-08-04 @ 20:26:02
#5: Josephine

oki - hittills är vi med: Ninni, Annela, Johannapanna, En liten tant, Liza, Excessa, Mette, Anne-Maj et moi. Det vore önskvärt med ett par män också.

Spidercrazy - kättare? hur lyckades du med det? du är ju både döpt och konfirmerad och oskyldig som ett lamm! eller?

Fille - du är helylle! :-D jag ska testa det andra...

2006-08-04 @ 21:06:56
#6: Josephine

urk* fy vad många frågor!! och äckliga sådana också... jag menar, hur många pedofiler och neckrofiler skriver ärligt att de HAR gjort det de frågar om? men fråga 413 är kul "Har du någonsin haft sex uppe i ett träd?" not yet - intressant idé!

2006-08-04 @ 22:58:38
#7: spidercrazy

Om man tror mer på vetenskapen än på Gud så är man tydligen kättare... å andra sidan fick jag 86,6% på renhetstestet...

2006-08-05 @ 10:28:35
#8: Josephine

Jag tror på vetenskapen och på Gud och på allt däremellan. *grin* särskilt på kärleken (så länge den varar)

jag hade 68%.... fast en del saker kanske jag fyllde i fel - att testa en gång kan ju inte räknas som en vana? Funderar fortfarande på hur jag ska lösa det där med sex i träd... kanske med hjälp av rep? trädkoja gillades tydligen inte.(?)

2006-08-06 @ 11:15:17
#9: fille

På en av mina arbetsplatser (jag arbetar numera som naturvårdare i naturreservat runt om i länet) håller de på att bygga ett trädhus. Alltså ett träd uppe i huset.

http://www.skanenordost.se/bodagar/aktuellt_lasmer.lasso?id=73&avd=news

Man skulle kunna gå upp i huset och hoppa ut på en gren. På köpet prickar man även in frågan om man har haft sex med publik.

2006-08-06 @ 11:15:58
#10: fille

Dumma mig, ett hus uppe i trädet ska det vara...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: