giraffen197

2006-08-23
20:13:02

Skrivarcirkeln - kommentera mera!

Bra att du sa till AnneMaj - att vara sjuk är ett gissel! där ligger man gott i sängen och skulle kunna läsa bok efter bok men ens feberheta huvudet pallar inte.... argh!*

"Et Moi" är franska för "och mig" dvs jag tar nu över din pinne och ska skriva något på temat "Fiskaren" till senast lördag. Mmmmmm *ler*

Oki.
Om du undrar vad detta nu är - titta på kategorin "Skrivarcirkeln" till höger längre ner i menyn. Där kan du läsa en väldig massa inlägg och klicka på en väldig massa länkar oxå! Jag lägger härmed upp en rykande färsk länklista till de senaste text-inläggen och snälla medlemmar i cirkeln - kommentera varandra! SkriV något till den som tagit sig mödan att delta! vi älskar alla att bli lästa, men utan en bekräftelse "Jag har läst din text, den var intressant" (vilket är diplomati för att den var urkass *grin*) - hur ska vi då veta om en annan medlem har läst det vi skrivit?

Ninni - skräddaren psst: Ninni, skulle du vilja lägga upp en kategori "skrivarcirkeln" i din blogg? Gäller för några andra oxå. Det underlättar för mig när jag ska länka flera veckor senare...

Annela - Sängen

Excessa - Kappan

Johannapanna - Fotografiet

Liza - Lövet

Mette - Panik (18/8) har de inga permalinkar till blogginlägg på blogspot(?)


Vi se's på lördag/söndag!
Josephine
Kommentarer:
2006-08-23 @ 21:05:46
#1: Mette

Bra inlägg.

Näää... tyvärr har de inte det! Blospot är väldigt basic.

2006-08-24 @ 13:06:10
#2: Mette

Kom precis på att jag kanske kan länka till din permalänk? Ska se senare om jag kan göra en "skrivarcirkel"-länk och så lägga in adressen till din skrivarcirkel-länk. Det borde kanske funka?

*känner sig plötsligt klok*

2006-08-25 @ 01:18:33
#3: Annela

permalänk???

2006-08-26 @ 10:16:25
#4: Manon

Jag har märkt när jag läst skrivarbidrag att de kommenteras allt mer sällan. Tråkigt som sagt!

Jag vet inte om jag vågra vara med. Jag har för mycket runtomkring för att hålla deadlines...tyvärr...däremot har jag börjat skriva på hårddisken...

2006-08-28 @ 19:43:31
#5: Ninni

Kan jag gärna göra...men jag är lite rudis ibland när det gäller vissa datorgrejer...var gör jag och hur???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: