giraffen197

2006-07-08
11:04:17

rumpreklam

Debatt om rumpreklam hos Aftonbladet.

Intressant att de tar med en hel del kritik mot sig själva också,
fast den kritiken lär vi knappast få läsa i pappersversionen...
jag vet inte, jag bor ju inte längre i Sverige. Och jag tittar bara periodvis in på ABs sida.

I övrigt tycker jag att Lindex mycket väl skulle kunna göra "Dove-reklam" med succé - man behöver ju inte sätta små hotpants på en fyrtioåring utan en annan större trosmodell fast riktigt snyggt med massor av spets :-)

Josephine

(vi prövade faktiskt att göra hotpants-foto'n
men jag tror hotpantsen var för små eller modellen
fel - det blev som med AB-s bild, sexigt kanske
men inte så snyggt... ;-)

Andra bloggar om: reklam, rumpor, trosor, mode
Kommentarer:
2006-07-08 @ 13:36:28

Värmeslag på ingående men jag har nu levererat skrivarcirkelämnet och skickat nytt till Mette.

Såg nu att jag missat ditt bidrag om skolavslutningar. Sorry 'bout that! Men det var som vanligt bra skrivet. Kände igen känslor från egna skolavslutningr - visst pratade rektorn väldigt länge!

2006-07-09 @ 12:47:40
#2: Mette

Jag är klar! WOW - i tid! Jag ska sätta en guldstjärna här på datorn, hehehe. Ska fundera några timmar på nästa ämne.
Kram M

2006-07-10 @ 19:06:09
#3: Josephine

oj, vad ni skriver! kul att det snurrar på :-)

Mette - guldgiraff... hihi ;-)

2006-07-13 @ 00:17:33
#4: Annela

Oj, här har jag minsann missat en hel del.Om du vill läsa om min meditationskurs, så har jag uppdaterat bloggen nu.

2006-07-14 @ 11:41:04
#5: N|.

Hm... hotpants och Josephine... låter som en hit tycker jag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: