giraffen197

2006-06-14
20:01:08

Mettes giraff-armband!

Mettearmband


Mette gulle dig!

jag fick tårar i ögonen när jag öppnade det lilla paketet och såg att du faktiskt hade gjort ett giraff-armband! Med riktiga små silvergiraffer, sÅ söta! och det är synd och skam att min skruttkamera inte kan ta fina bilder på nära håll... i september får jag kamera med den nya mobilen, den kanske fungerar bättre...

Det sitter helt perfekt, inte för hårt och inte för löst :-)

Kolla in hennes smycke-sida! magicas skrin ska det stå - med ett C och inte ett K som på foto't.

*ler*
Josephine

uppdaterat: de där länkarna med giraff-foton på var också fina.... mmmm... liksom fjärilarna :-)

Andra bloggar om: smycken, armband
Kommentarer:
2006-06-14 @ 20:33:28
#1: Mette

Åh vad gulligt du har skrivit! Tack! Eller um... var så god?? heheh. Jag blev alldeles till mig nu.

2006-06-14 @ 22:17:15

Jättefint! Vilken härlig present!

Angående skrivarcirkeln så undrar jag var pinnen är nu. Har sökt efter den hos de andra men hittar ingenting.

2006-06-14 @ 22:52:50
#3: Flaxa

Hej! Kommentar på min sida ang. fråga om öppen anstalt och dess funktion.

2006-06-14 @ 23:08:23
#4: Josephine

Mette - och jag menade varje ord dessutom ;-)

En liten tant - Excessa fick pinnen nu och leverade per omgående en text betitlad "Dans" - till nästa omgång av cirkeln ska jag göra en rundfrågning vilka som vill vara med - alltför många droppar av utan att säga till.

Flaxa - tack, ska titta :-)

2006-06-16 @ 17:53:23

Jag har fått pinne av Excessa nu. Grubblar men ska hålla mig inom tiden. Tre dagar från igår.

2006-06-17 @ 02:09:47

Jag har skrivit mitt bidrag och skickat pinne till Annaa M.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: