giraffen197

Kommentarer:
2006-03-17 @ 19:54:37

Den där skulle jag vilja ha att rida på i badkaret. Nästa gång du är där så har du med dig en machete som du kapar linan med. Se till att ha en polare med dig som du kan gömma dig bakom ryggen på när du släpper luften ur ankan. Sedan viker du ihop den och smyger ner den i väskan och springer till närmsta postkontor och postar ankan till mig.

Som tack för besväret skriver jag sedan en bildblogg i ett år om badankans försök att frälsa det svenska folket.

2006-03-17 @ 19:58:19
#2: Josephine

Snälla kommissarien - jag har ingen kompis här som jag kan gömma mig bakom ryggen på... du glömmer att jag har 197cm att gömma! *grin*

2006-03-18 @ 11:44:23

Nu har jag länkat! Det hade jag gjort även ifall du inte sagt något! :-D

2006-03-18 @ 15:54:25
#4: Anne-Maj

Snygg badanka att ta med hamnen i sommar...

2006-03-21 @ 19:40:39
#5: Josephine

Herr Käck - min lilla länklista är eg. urgammal... jag har en annan på bloglines nu, men det känns så frustrerande att gå in och se att ngn har ca 82 inlägg som man inte läst eftersom man inte varit inne på den bloggen på en vecka... argh!! då är nyligen.se på sätt och vis inte lika frustrerande... snacka om i-lands-problem!


Anne-Maj - yupp, det är bara att hålla upp badhandduken och segla ut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: