giraffen197

2006-03-31
20:25:58

Bloggkartan

ok. ska nu göra ett försök att hamna på Johans bloggkarta.
Vetlanda är ju åt hästväg fel med ett par veckor, men eftersom
webblogg bas inte gav mig ngn annan möjlighet kryssade jag i
kommunen där jag växt upp (men sedan länge flyttat ifrån).

Nederländerna


Här bor jag (i den vita pricken).

ah... Nederländerna är så litet och det finns så
få (bloggande) svenskar här att det visst dröjer lite
till innan jag kan registrera mig...

well,
tot straks!

Josephine

Uppdaterat:

Jag har nu placerat min blogg i
Nederländerna!


uppdaterat igen:

Nederländerna: 41 526 kvadratkilometer

Sverige: 449 964 kvadratkilometer !

- varför har vi så lite turister då!?!?

Andra bloggar om: Nederländerna, bloggkartan, turism
Kommentarer:
2006-04-01 @ 22:38:43
#1: Lena

Ja, vi är nog ganska många som tycker det är skönt att skriva på svenska ibland. Det vore ju trist om vi kom till Sverige och skrev som Dolph Lundgren pratar. :-) Fast jag måste erkänna att jag själv blandar ganska hej vilt mellan språken numera.

2006-04-02 @ 11:34:37
#2: Josephine

Hej Lena, jag blandar mest mellan engelskan och holländskan numera, det blir så när jag pratar engelska varje helg och ibland inte kommer ihåg det engelska ordet för ngt men väl det holländska. Holländskan ligger nära och bekvämt på tungan. *grin*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: