giraffen197

2006-03-01
21:38:02

Lite besöksstatistik igen

jo alltså, det har inte hänt något här på fem dagar nu...

(rekord! eh... inte. Det var nog snarare min regelbundna
bloggning hittills som var rekordartad... eller snarare
hysterisk ;)

Den ringa bloggningen verkar inte besökarna bry sig om?

lördag: 120 besök
söndag: 72 besök
måndag: 83 besök
tisdag: 76 besök
onsdag: 56 besök - uppdaterat!: 102 besök ;-)

och inte har jag fått ngn chans att "fulkommentera" nämnvärt
hos någon annan heller... eller kan det vara frivolitetsvännerna i Sverige som har hittat hit nu?

Skrivarcirkelns ämne ska jag avhandla på fredag när det har fått snurra några varv i hjärnans karusell. Det blir både litteratur och egna smakupplevelser :-)

ses strax!
Josephine
Kommentarer:
2006-03-01 @ 22:19:36

Jo, nog får du besök fast du inte bloggat.Man kommer ju hit och tittar. Undrar var du är och hoppas allt är väl.

2006-03-01 @ 22:28:28
#2: Josephine

Liten tant: vad gullig du är :) Jo, när jag bloggsurfar som värst då kollar man en del bloggar flera gånger varje dag... och om en sådan blogg (som uppdaterar varannan timme) plötsligt inte uppdaterar på flera dagar då undrar man.... Trots att man ju vet att det finns ett liv långt bort från datorn också! *grin*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: