giraffen197

2006-03-06
19:02:01

Skrivarcirkeln - Flasknosens bidrag

Bara för att jag började med det så fortsätter jag med ett litet inlägg här när ett bidrag blivit publicerat. Har man nu gjort sig själv till administratör så får man väl fortsätta... *grin*

På havets botten blev en färgsprakande berättelse som halvvägs gick in i en förtrollande "Bland tomtar och troll-värld". Prova vad barn och barnbarn tycker om den? och rapportera hos Flasknosen!

Näst ut är Liza på Språkmakargatan med ämnet: " En planet/måne jag skulle vilja besöka".
Lycka till! (tre dagar = torsdag)

Hälsningar,
Josephine

Andra bloggar om: prosa, skrivarcirkeln
Kommentarer:
2006-03-06 @ 19:54:21
#1: el pedro

såja , här kommer ämne och det är aktuellt för mig.

Ämne: stöld
Det som du saknar mest av sådant som blivit stulet från dig eller som du själv tappat bort

funkar?

2006-03-06 @ 20:52:29
#2: Josephine

ok bra ämne, jag har ju en stöld i färskt minne som sved rejält...

2006-03-07 @ 00:26:13

Jag tycker du är en utmärkt administratör. Keep up the good work! :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: