giraffen197

2006-03-17
18:50:27

Skrivarcirkeln: Summering och turordning

OBS! ny turordning!
Jag byter nu plats på Annela och Annaa,
för omväxlings skull :)

Manon

Flasknosen

Liza på Språkmakargatan

En liten tant

Annaa Mattson

Annela

Josephine


Skrivarcirkelns senaste texter:

Flasknosen 6/3

På havets botten

Liza 9/3

En planet jag skulle vilja besöka

En liten tant 9/3

Min vänskap med (---valfri historisk person---).

Annela 11/3 (uppladdat 15/3)

Starka svarta känslor

Annaa Mattson 16/3

En händelse som förändrade mitt liv


(och min härunder)

Andra bloggar om: skrivarcirkeln
Kommentarer:
2006-03-19 @ 16:50:44
#1: Annaa M

Som jag sagt i min blogg så tar jag nu en timeout vad gäller regelbundet bloggande. Jag står dock gärna kvar i skrivarcirkeln så jag kollar av min blogg efter besked när det är min tur!

2006-03-21 @ 19:42:55
#2: Josephine

Annaa - då ska jag försöka komma ihåg att säga till dig lite innan det är din tur så du är beredd.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: