giraffen197

2006-03-04
10:32:54

Skrivarcirkelns senaste texter!

OK. dags för en liten uppdatering av våra alster efter den senaste rundan!
Visst är detta kul? Jag njuter så av vad vi lyckats göra! Och alla som kommer och läser :) Själv skulle jag gärna välkomna lite mer konstruktiv kritik, jag kan vara ganska självkritisk i efterhand, men är ändå alltför hemmablind för att se återkommande saker som jag hade kunnat skriva bättre. Vad tycker ni? Sådan uppbyggande kritik kan ju alltid skickas privat med mejl (till den som ber om det ;-)

Listan börjar och slutar med Manon på Lugnagatan:

Min största passion i livet 15/2

Liza på Språkmakargatan

Vad jag hittade på krogen 17/2

En liten tant

Jag, som dokusåpakändis 19/2

Annela

En resa alla borde göra 23/2

Flasknosen

Därför gillar/ogillar jag att bo i Sverige 25/2

Annaa Mattsson

Vilkentyp av romanhjälte/hjältinna jag skulle vilja vara. 28/2

Josephine

Matupplevelser, verkliga och i litteraturen 3/3 (Jag tog mig friheten att byta ut "eller" mot "och"... tveksamt om det godkänns egentligen??)

Manon

Min mest spännande resa 3/3 - oj! rekordsnabbt ;) bara drygt tre timmar senare!

Men, jag vill säga att var och en tar den tid hon behöver inom loppet av tre dagar! den som vet eller känner med sig att det inte fungerar just nu hoppar över en vända. Cirkelns litenhet gör att man inte behöver vänta länge innan det är ens tur igen :-)

Hälsningar,
Josephine

och Flasknosen har nu fått ämnet "På havets botten". Trevligt ämne! inbjuder till mycket fantasi :)
Kommentarer:
2006-03-04 @ 11:04:10

Hur är turordningen nu? Det är ju inte samma som i den den avslutade rundan, vad jag kan förstå.Bra att veta för ens egen framförhållnings skull.

2006-03-04 @ 11:17:38
#2: Josephine

ups - ser att Manon gett pinnen vidare till Flasknosen istället för till Liza på Språkmakargatan, men då får det bli så och så ger Flasknosen vidare till Liza när hon är klar. Liza är ändå borta denna helgen så det är ingen katastrof. Ska skriva upp turordningen igen. Tack för att du uppmärksammade mig på det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: