giraffen197

Kommentarer:
2006-10-26 @ 20:59:01

visst är den rar.. *ler*

ja idag har det inte blivit så mycket en dålig dag. Jag har fått laser på armen och ska träffa läkaren imorgon. Ett problem är att jag måste färga dom gråa håren innan lördag och att sätta upp håret själv kan jag glömma, höger handen lyder inte så att sminka sig var ett äventyr redan igår. Idag enkel variant.. *ler* men shit happends imorgon kanske det är en bättre dag...
kram anki

2006-10-26 @ 23:56:44
#2: Josephine

Roligast är OK-knappen... man hejdas i sin automatik eftersom det totalt inte alls är OK att bli hämnad på! *grin*

2006-10-27 @ 00:45:59

Tjena!
dagens bikt:Jag skriver såna knäppa meddelanden och jag är inte ensam.

När man programmerar måste man hantera allt som knasiga användare kan göra. När man täckt upp allt man kan komma på kör man idiotmeddelandet. Hos oss är det: Käpprätt åt helvete!

2006-10-28 @ 05:44:01
#4: Inga M

Tänk att man blir lika rädd varje gång en sån här skylt dyker upp. Jag är avundsjuk på den yngre generationen som saknar min respekt för datorer och dataprogram och kryptiska meddelanden på skärmen. Ibland känns det som om datorn tänker själv o är ett levande väsen. Man vet aldrig riktigt hur den reagerar på en knapptryckning och det kan vara olika från gång till gång fast jag gör samma sak!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: