giraffen197

2007-04-08
10:56:49

Blogglasning

For er som undrar; jag har inte last NagoNs blogg pa tid och evigheter.
Nar jag blogglaser forsvinner en timme eller tva som i ett nafs och da har jag bara gatt igenom en tredjedel av listan.. for att ga in hos ngn och bara lasa forsta inlagget ar jag alldeles for nyfiken for, utan det blir oftast flera + kommentarer. Hur kan folk lata bli att kommentera? Kommunikationen ar ju internets sjal och hjarta! *grin*

Igar satt jag och pysslade med "fjadrarna" till kostymen. De ser mer ut som gigantiskt langa slipsar... *lol* Varfor ska det ta san tid att klippa tygbitar? Symaskinen (en Singer) luktar gammalt damm och fungerar fint :-) "Josefin, fin, fin - sy-mamma mamma maskin"

*lol*
Josephine
Kommentarer:
2007-04-10 @ 13:24:13

jo internet tid och Irl tid är inte synkroniserade *asg'

2007-04-12 @ 12:13:48
#2: Karl H.

:o

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: