giraffen197

2007-02-20
14:40:56

Carnevalen i Maastricht 2007

Carnevalen i Maastricht 2007

Besökte vi i söndags! roligt värre, jag njuter alltid hejdlöst av alla tillfällen när man kan klä ut sig! *grin*

För den som vill se mera fotografier finns möjligheten att ge mig epostadressen så skickar jag en inbjudan till kodak-albumet där de ligger uppladdade! Mejla mig (eller skriv här under) på Josephinea197-AT-talljosephine.com

Det är 42 stycken foto'n vilket jag tycker är lite mycket att lägga upp på denna bas-gratis-bloggen.

Alla de små musikbanden fick mig idag att tänka på Isterbandet, ganska mycket av den atmosfären finns under kårtegen på SOF i Linköping :-)

hmmm till nästa år kanske jag tar ledigt på måndagen och anmäler mig till ett av banden? fast då bör man helst spela Piccola, tvärflöjt hörs i de sammanhangen inte tillräckligt. Såvida inte min praktiske ekorre lyckas fixa vad mannen i grönt hade - en pytteliten mikrofon kopplad till en stor högtalare alltsammans gömt under hans gröna rock :-)
(se albumet)

Josephine :-)

Andra bloggar om: carneval, Maastricht, musik
Kommentarer:
2007-02-24 @ 14:22:33
#1: Bloggblad

Vad fint! Jag måste kolla länken och se om Bonnkapälle finns kvar i Linköping. Vilken nostalgiresa jag gjorde direkt när jag läste om kårtegen... den njöt jag av redan på 60-talet.

2007-02-27 @ 10:02:24

vilka häftiga kläder der ser ut som att ni hade en kul karneval..Kram anki

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: