giraffen197

2007-02-24
11:44:57

småkrasslig

Hej alla,
jag hade hemskans gärna velat lägga upp något kul idag, men jag måste stänga av nu och spara huvudet. Efter att ha klarat mig hela hösten och vintern kom det nu istället... Mina förkylningar har en tendens att göra på det viset, om håller de sig undan i början av säsongen så kommer de istället i slutet. *mutter*

Ta vara på helgen och ha det så mysigt!

*harkl*
Josephine

ps. om ni inte har läst Nimas senaste kolumn så gör det nu!
en härlig historia om vad den enskilda människan faktiskt kan göra!
Kommentar:
2007-03-04 @ 12:50:17
#1: Lotta

Hej Josephine!

Sökte på "svenskar i Haag" på google och fick upp din blogg. Det är nämligen så att jag ska göra praktik i Haag från mitten av april och tre månader framåt. (Jag ska praktisera på ICTY, krigsförbrytartribunalen för forna jugoslavien). Så, nu letar jag febrilt efter bostad i Haag till hyfsat humant pris.

Jag tänkte höra med dig om du känner till någon som hyr ut rum i Haag? Hör gärna av dig till min mail-adress: [email protected]

Hälsningar Lotta

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: