giraffen197

Kommentarer:
2007-01-12 @ 20:25:47
#1: Anonym

Åh, får jag vara först.. o med en fanfar ;-)
Tar till mig ämnet o fundilerar.. *tänker*

2007-01-13 @ 06:55:53
#2: Inga M

Spännande med en ny omgång!

2007-01-13 @ 14:44:47
#3: Mette

Hej! Jag vill vara med! Mitt nyårslöfte är att skriva och läsa mer. Måste göra slag i saken nu. Måste! Jag har en skrivarkramp så det är inte sant. Har suttit i såååå länge. Ja det är nog två månader, blääää.

2007-01-13 @ 23:42:01

Mette - Du ar med! kul att du sag det i tid :-) Jag ville inte saga till ifall du nu inte kande for det. Som du markt sa har jag i stort sett slutat tjata hit folk for cirkeln - den som vill kommer att titta efter anda :-) (skrivet i Bryssel pa P-s laptop)

2007-01-14 @ 22:13:18

Kul att vi är igång!

2007-01-15 @ 10:59:52
#6: Mette

Jo det tar för mycket energi att fråga runt - det förstår jag ... jag skulle aldrig orka hålla i nå´t så´nt här ...

2007-01-15 @ 18:27:12
#7: Josephine

Tant - tycker jag med! :-)

Mette - det är inte det, energi har jag så det räcker och blir över, utan det är detta med att folk uppenbarligen inte är "tillräckligt" intresserade för att själva orka titta efter, det känns inte ok. att gå runt och "tjata" hit folk. Då har de ju inte de rätta intresset från början? Den som har varit med en eller två gånger vet att cirkeln kommer tillbaka. Visst, responsen som ges är lite mager - men ens text blir läst! och det är ju ändå något? + att det är så förbaskat roligt att skriva när man väl har fått lite ideer till en story ;-)

Inför nästa cirkel kanske jag går ut med fiskarhåven i alla fall, under namnet "marknadsföring"... *grin*

2007-01-15 @ 22:06:40
#8: Excessa

Hmm.. höll nästan på tappa tråden när du kom o knacka på dörrn.. hehe
Nej, ingen fara.. hade bara lite idétorka, o sen kom cirkuis hundra samtidigt.. men nU har jag bakat, promenerat, fundilerat, tänkt.. och plitat ner mitt bidrag *stolt* Hehe
Samt lämnat över ämnet; Broarna.. till Inga M i hennes blogg :-)

2007-01-17 @ 23:48:38
#9: Lena

Hej!
Skulle vara spännande att få ta del av er cirkel...
Hälsningar Lena

2007-01-30 @ 22:41:03
#10: Lena

Nu är jag inne med en liten text...
Nu skickar jag stafett pinnen vidare och ger Mette ämnet:

Du är mitt Godis.....

2007-01-31 @ 18:42:25
#11: Gisan

Spelar det någon roll var man befinner sig geografiskt? Ses ni eller är det via bloggarna ni skriver? Är mycket nyfiken...

2007-02-01 @ 07:00:26
#12: Gisan

Med de förutsättningarna är jag mycket intresserad av att vara med. Finns det plats och duger mitt skrivande? Jag är inte utbildad i skrivande på något sätt.

2007-02-02 @ 19:24:49
#13: Mette

Jag får ge upp. Skrev en grej i morse men jag kan inte publicera den. Jag kan inte skriva på min blogg sedan två dagar! Hjäääälp.

Jag ska försöka fixa det hela när jag har tid.

I vilket fall vill jag inte stoppa upp cirkeln så jag får vara med sedan när allt tekniskt funkar här.

Hoppas att det är ok alla!

2007-02-03 @ 01:31:20
#14: Excessa

Gisan.. hmm.. Du är visst utbildad för du använder ju hela alfabetet.. Vi skriver som vi känner utifrån ämnet vi får.. om allt blir grammatiskt rätt spelar ingen roll så låt känslorna och fantasin flöda :-)

Mette.. hmm.. Som alternativ hade du ju kunnat lägga in den som en kommentar här.. fast det blir ju inte samma sak.. o så kanske det finns begränsningar på hur många ord en kommentar kan ta emot..

Hoppas datorproblemen fixar sig, annars får du skaffa dig en karl som hjälper dig.. hehe
Fast jag tror det kan funka även med en Kalle, Sven, Oskar, Linnea, Gunilla, Krister, Emma eller kanske en Eva.. fast inte alla på en gång för då blir det fasligt trassligt..

2007-02-05 @ 01:27:57
#15: Inga M

Jag försökte kommentera på Lenas fina dikt på det ämne jag skickade vidare; sten. Men det går alltså inte. Ville bara tala om att jag gjorde så gott jag kunde.

Ville först och främst säga att det var kul med en dikt kring ett ämne. Vi är inte så många som behärskar det. Men Lena skriver jättefina dikter, jag har följt hennes blogg ett tag nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: