giraffen197

Kommentarer:
2007-01-04 @ 14:04:22
#1: Veronica

Såg jag rätt, var det du som hånglade framför kameran? ;)

Du får skrika till nästa gång du ska träffa Ugglan så kanske jag kan hänga på och träffa dig också :).

Yinch - vad är det för spel? Jag är svag för sällskapsspel, men dom jag känner tröttnar alldeles för fort.

Hur är det med knät?

God fortsättning på det nya året!

2007-01-04 @ 15:04:21
#2: fille

Avis! Jag vill med va' på tv! Nu ska jag gå och plåga oskyldiga små djur.

Tog föresten körkortsteorin idag, tre fel. Hurra för mig.

En av meningarna ovan är ett skämt. Gissa vilken.

2007-01-04 @ 15:11:13
#3: Josephine

hångel? det var ju en oskyldig puss! svärta inte ner mitt rykte här nu! *lol*

nästa gång vette sjutton, han har haft planer nu i fyra år på att flyga ner en sväng....

Yinch - the gipf-project - du kan läsa mera här:

http://www.gipf.com/yinsh/index.html

Knäet mår mycket bra, men protesterar fortfarande när jag vill stå på knä och det är på gränsen om det klarar av cykelturer nu, hoppas det ska vara starkt nog nästa vecka, senast om två veckor, så att jag kan börja jobba igen.

2007-01-04 @ 15:13:00
#4: Josephine

Fille - den första! *grin* De oskyldiga små djuren skulle kunna vara kvalster i sängkläderna som du tänker tvätta (eller liknande) ;-)

Grattis till det lyckade provet!!

2007-01-04 @ 21:11:48
#5: fille

Hej Jo, vad är det för nedsvärtande av ryckte att man hånglar? Jag skulle gärna vilja att det gick ryckten om att jag hånglade. Om jag nu hade haft någon att hångla med, alltså.

2007-01-07 @ 16:07:50

Vink vink jag såg dig och din man.. *ler* jag la givetvis en kommentar oxå kram anki

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: