giraffen197

2007-07-08
11:22:00

Söndagsblandning

Denna ursöta video fick jag av Ugglan:

http://www.krystof.net/index.php?pid=61&klip=krystof_rubikon

vilket språk är den på? Jag lutar mot Tjeckiska...(???)


och vet inte om jag har nämnt det förut,
men jag är helt såld på detta spelet!

Yinsh. Säljs det i Sverige? För jag har hittat det här i
Holland, men i regelboken fanns reglerna inte på svenska,
väl på en massa andra språk. Det kommer från USA.

De första gångerna jag spelade med P. vann jag alltid,
men nu har han fattat reglerna och klår mig varenda gång.. *mutter*


Uppdatering:
Jag har hittat spelreglerna på svenska, på Hjärntorgets Sällskapsspelsällskaps sida.


Josephine

Andra bloggar om: radioamatör, orientering, Yinsh, bordspel, nöje
Kommentarer:
2007-07-08 @ 14:12:35

Yeah, tjeckiska. 100% säker.

2007-07-08 @ 16:17:43

wow - vilken språkkänsla man övat upp numera med de slaviska språken... he he (har en massa polacker överallt som grannar här
;-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: