giraffen197

2007-05-09
20:14:46

Storlek 44

Hjälp!

Paris Hilton av alla människor har samma skostorlek som mig! inte särskilt smickrande.. :-/

Om/när jag opererar halluxarna lär det bli minst en storlek mindre, minst.

Mikayla från USA har storlek 48....
jag kommer aldrig att glömma när vi jämförde våra händer, hennes fingrar är nästan 1 1/2cm längre än mina!

Men varför tog de inte med King Size Skor i Stockholm (och Arlöv)? den butiken finns väl fortfarande kvar, eller?... (inte för att det fanns sådär Jättemycket färggglatt att välja mellan, men ändå.

*undrande*
Josephine

Andra bloggar om: skomode, skor, stora storlekar, stora fötter, Paris Hilton
Kommentarer:
2007-05-16 @ 19:12:15
#1: Bloggblad

Jag ska inte gnälla över mina stora fötter då... fast mina är runda som Kajsa Ankas... och st 40 är tillräckligt stort då...

Det måste vara himla svårt att hitta kläder! Jag ser ut som en normalrund liten tant, inte så tjock att folk beskriver mig som "den där tjocka", utan att jag ser ut som en normalrund liten tant. Och - ändå är alla storlekar för små... "vi för inte så stora storlekar, för de flesta har ju 38" var det en expedit som sa när jag behövde 44... (nu måste jag ha 46, det tar sig...:) X-tra X-tra X-tra Lagom är t.o.m. för trångt ibland. Då undrar jag: Hur fasen får riktigt tjocka tag i kläder alls? Tältavdelningen? Och riktigt långa? De små kan ju gå till barn- tonår eller sy in, men sy ut?

2007-05-16 @ 20:59:51

Även hon var lika vacker som dig. Men det här med stora skor är ett gissel. När jag jobbade i skoaffär så var största storleken som företagen skickade 41 ifall man hade tur och då skickade dom bara 1...

Vansinne...

2007-05-16 @ 23:34:56

Nej inte paris hilton utan den andra tjejen.
Mikayla... *asg* Paris ser ut att ha blivit tuggad på av sin vovve...

2007-05-17 @ 18:18:16
#4: anki/barbakvinna

nej inga uppdrag hon är nog för kort. hon är bara 1.69...*ler*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: