giraffen197

2007-11-20
18:54:49

Living it up



Denna glada melodi :-) fick jag höra hos Herr S. Jag lånade CD'n bums för att kopiera, "Golden instrumentals"... och nu har jag surfat runt säkert en timme och letat men IntE lyckats hitta filmen... så det kanske inte finns någon film där denna finns med i?



För filmen "Living it up" med Dean Martin och Jerry Lewis från 1954 har inte alls något med den här musiken att göra. (Och en så vågad klänning skulle jag aldrig våga dansa så vilt i! *grin*)


Ändå tycker jag att jag känner igen Bert Kaempferts musikstycke, så det måste ha spelats en del på radion då och då... någon som vet??

Josephine


Läs även andra bloggares åsikter om musik, storband, Kaempfert, Dean Martin, Jerry Lewis, jitterbugg
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: