giraffen197

2007-10-02
22:43:58

Carcassonne

Jag kommer att ha ett kort blogguppehåll (tror jag, jag kanske är så trött efter hemkomsten att jag inte bloggar på flera veckor efteråt... he he)  f.o.m. onsdag t.o.m. söndag. Fingrarna kommer att få vila och fötterna jobba!

image536

Bilden kommer från TrekEarth.

För ett tag sedan läste jag om Carcassonne i romanen The Labyrinth av Kate Mosse, men även innan och under de flygningar jag har gjort med Ryan Air från Charleroi så har jag lockats av de fina bilderna...  och nu så blir det av!

Fler fina fotografier finns på denna sidan klickar du på de små bilderna så blir de större.

Du som precis hittat hit till denna bloggen, misströsta inte utan gå en runda i arkivet under tiden bland intressanta(?) kategorier... 


Vi se's nästa vecka!

Josephine



Andra bloggar om: Carcassonne, Frankrike, medeltid, ringmur
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: