giraffen197

2007-10-24
22:07:16

mera höst

image561

Genom Hedgehog som har länkat till denna fotografen tidigare, men som jag tyvärr inte kan lägga upp på bloglines eftersom hon inte har något RSS-flöde...

Kathleen Connally heter hon och hon bor i Pennsylvania i USA. Vad har staten Pennsylvania för bokstavskortning? PA eller PY eller något annat?
Ett tag fick jag upp en massa bostadslån-reklam med alla staterna prydligt utmärkta med MA,AZ,CA osv. verkade kul att lära sig men, förvillande lika är det svårt att hålla isär flera av dem.

Josephine - geografi-freak

Andra bloggar om: Kathleen Connally, fotografera, naturfotografi, fotograf
Kommentarer:
2007-10-26 @ 14:14:14
#1: Anna

PA är pennsylvania! Och hon har visst rss-flöde, jag har henne i min läsare.......hmmmm....

2007-10-26 @ 15:04:06
#2: Josephine

Anna - jag mejlade och frågade henne och man måste gå till första sidan där det finns en RSS-symbol, klicka på den och så kan man registrera sidan, men nu fungerade det för mig i alla fall.

2007-10-26 @ 15:04:34
#3: Johanna

Hej. Hittade just till din blogg, den verkar trevlig :)

Jag hittade också till Connalys blogg via hedgehog och hade som du problem med att hitta hennes rss-flöde, men det finns en länk längre ned på sidan. Här är den http://feeds.feedburner.com/durhamtownship .

Och så håller jag med dig om att man visst kan skicka godis till någon lite hur som helst. Det är bara roligt att det finns människor som gör överraskande saker :)

2007-10-26 @ 15:05:45
#4: Johanna

Oj, jag var visst lite sen med rss-flödet :)

2007-10-27 @ 13:55:16
#5: Anna

Ja alltså, jag visste att det fanns rss eftersom hon ligger i min rss-läsare....använder man firefox så syns det alltid en rss-symbl i adressfältet när det finns på sidan, skitpraktiskt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: