giraffen197

Kommentarer:
2007-10-31 @ 11:54:01
#1: ENIAC

Otroligt fint! Jag saknar Holland ibland; bodde i Maastricht för några år sedan. Holländarna är ett trevligt folk, och jag gillar landet.

2007-10-31 @ 12:36:52
#2: Elisabeth

Bara en så vacker tanke... att bjuda på en sådan vacker bild! Tack!

Ha det gott..Kram..

2007-10-31 @ 19:51:16

Jag läste lite snabbt:Veenendaalkade och fick det till weekendwalkade. Och så tyckte jag att det var ett konstigt ord. Det är ju dessutom onsdag då kan man väl inte weekendwalka... Om man någonsin kan det :D
Sen läste jag igen och såg att det står nåt flodnamn eller liknande?

2007-10-31 @ 20:22:53
#4: Josephine

ENIAC - jodå, holländarna är sociala
:-) men dialekten de pratar i Maastricht är totalt obegriplig för mig! *lol*

Elisabeth - det gäller att passa på... men ibland låter jag det va'. Ibland känns att fotografera som en förolämpning nästan mot den totala upplevelsen av skönhet som är så mycket större än vad som ryms på en liten bild... Ibland är det bättre med enbart smaken av ett minne av något överväldigande vackert. :-) (he he - jag är romantikernas romantiker! ;-)

Mamman - Veenendaal
är en liten stad nånstans i Nederländerna. Hela det kvarteret har gatunamn efter städer.

2007-10-31 @ 21:30:04

vilket vackert ljus.. här var det svart redan kl 17 idag...

det är orättvist när vissa bränner mer *asg* jag är så fettsnål så celluliterna skriker när jag tränar..

2007-11-01 @ 23:48:41
#6: Jane

Jättekul att få ramla in hos dig! Kommer att bli en återkommande gäst på din blogg. Har läst lite av dina inlägg, sett dina fina bilder och vill bara se mer!
Gillar Holland, det lilla jag sett.
Fast maten är ett kapitel för sig.. iaf som turist.. *L*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: