giraffen197

2007-09-24
23:08:48

Volleyboll

Jag tror jag var med några gånger i byns volleyboll-lag när jag var ca 12... men det var inget för mig. Jag hatade mer eller mindre volleyboll eftersom det gjorde så ont mot underarmarna, kunde aldrig vänja mig vid det.
(och jag är ingen vidare lagspelare)

Men det förhindrar ju inte att man trots allt tittar på spelet, särskilt inte när EM pågår i Belgien (finalerna nästa helg i Luxemburg) och särskilt inte när man får möjlighet att bli fotograferad tillsammans med en av de allra längsta spelarna!

image517

Ekaterina Gamova från Ryssland är 202cm. Där ligger jag i lä med fem centimeter! *grin*  Hennes lagkamrat Merkulova är också 202, men hon försvann från planen innan jag hann fråga...

När hon reste sig upp för detta foto såg hon riktigt konfunderad ut ett tag, ("men i vilket lag spelar hoN? henne har jag aldrig sett förr!?") men samlade sig kvickt! *grin* Hon pratade nästan ingen engelska, jag hann bara säga att jag var från Sverige, sen var det snabbt vidare till en bunt med sport-journalister.

Josephine > lång linslus


Andra bloggar om: Gamova, Volleyboll
Kommentarer:
2007-09-25 @ 18:14:55
#1: fille

Pröva
Privjet! Menja savot Josephine. Kak va savot?
Går alltid hem.

2007-09-25 @ 23:04:18

ha! först tänkte jag- vadå flygbolag?? *LOL*

2007-09-29 @ 22:08:48
#3: Bloggblad

Måste kännas häftigt. Kul bild. Fast om jag inte visste att du var lång, hade jag nog inte reagerat på två snygga tjejer i bild.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: