giraffen197

2008-02-21
09:03:56

regnbåge - uppdaterad

Nu har jag till sist gett upp...

igår och idag använder jag make-up-kräm eftersom området under intill och över ögat antagit flera nyanser av gul-orange mot blå-lila... det ser helt enkelt förj-t ut!

Patrick tyckte redan på måndagen att jag skulle ta på mig solglasögon... ha ha! solgalsögon i tunnelbanan och på bussen? DET skulle verkligen ge folk anledning att tro att jag har blivit slagen!

Annars läker det fint.

Nu måste jag jobba.

cu!
Josephine :-)


image639


Svullnaden efter att jag hade slagit i markisen...  (bister)


image640

"regnbågevacker"  (trött)
Kommentarer:
2008-02-21 @ 17:53:09
#1: fille

Bilder. Bilder!

2008-02-22 @ 09:04:15
#2: Josephine

ok. jag tog kort imorse, men färgerna håller på att avta nu... Igårkväll kom skrivbordet, sängen och en del annat på plats, mitt rum börjar likna något som möjligen är beboeligt... så ikväll kanske jag sätter upp min dator.

2008-02-22 @ 14:24:11
#3: Charlotte

"Jag gick in i markis" är åtminstone lite ovanligare än att gå in i ett köksskåp...
Nu är det ny tävling på min blogg, hoppas du vill vara med.
Trevlig helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: