giraffen197

2009-12-20
14:21:41

God Jul och Gott Nytt År!

 

Och snön vräker ner över Bryssel igen :-) Det snöade i torsdags som bara den och idag snöar det igen vilket bättrar på ett redan gott lager av snö. Synd bara att man inte kan hyra längdskidor här utan bara i Ardennerna.

And the snow is pouring down over Brussels again! :-) It was snowing on the Thursday, between 10-15cm and today it i snowing again and making the thick layer even thicker. It is a pity one can not rent crosscountry skiis here in Brussels, but only in the Ardennes.

Nex week I'm off to Sweden from one week,

Merry Christmas and a Happy New Year!

Josephine  :-)

Kommentarer:
2010-01-13 @ 17:23:32
#1: Inga M

Oj, Din blogg kom ihåg mig, mitt namn och adress dök upp direkt. Annars var det länge sedan jag var här på besök. Ville bara titta in och önska Gott Nytt År 2010! Ni ser ut att ha fått vinter ordentligt till och med hemma hos Dig.

2010-01-17 @ 11:36:39
#2: Bloggblad

Fin tomte! Jag har inte heller varit inne här på ett tag, men ser att du inte skriver så jätteofta heller.



Kram på dig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: