giraffen197

Kommentarer:
2009-02-11 @ 22:58:21
#1: Pumit

Du får koncentrera dig på att cykla och inte att spana efter fina dörrar! ;D Hoppas att det inte gör alltför ont!

2009-02-16 @ 23:07:43
#2: Daniel

Tjusig dörr! Finns det bilder från cykelvurpan månne? Bilderna på Belgisk öl och tal om cykel fick mig att tänka på ett förtjusande ställe i Gent som jag var på för nio år sedan. Veloche (säkert felstavat)hette det. Det drevs av en gammal man med långt skägg och det var ganska skitigt därinne och väggar och tak var prydda med cyklar. Det skulle jag vilja besöka igen.



Tack för en rolig länk! Jag ska absolut kolla upp möjligheterna att sälja Korvassons konst. Kan man få henne att bli självförsörjande skulle det underlätta en hel del.



/Daniel

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: