giraffen197

2006-05-22
14:59:34

En av mina böcker har hittats!

En av mina böcker har hittats och bokförts igen på bookcrossing-sidan, jättekul!

Someone has made a new journal entry on one of your books at
BookCrossing.com! We've displayed the entry below, but you can read all the entries at http://bookcrossing.com/journal/3767242 anytime.

Book Title: Luna's Erfenis
Author: Julia Butterfly Hill
__________________________________________________________________________
Sunday, May 21, 2006

Boek gevonden in de Biowinkel....paar weken laten liggen en toen pas
gelezen.
Spannend en boeiend.

Het boek is aan vriendin doorgegeven en die heeft het weer aan een vriendin doorgegeven nu...dus...is onderweg...hopelijk voert weer iemand hem verder weer eens in. :-)
Thanks to Catlover
Eric

CAUGHT IN DEN HAAG - TORENSTRAAT - BIOWINKEL OP 6 MAART 20

By AnonymousFinder from n/a, n/a n/a
Book Rating: 8 out of 10

__________________________________________________________________________

Tell your friends! http://www.bookcrossing.com/tellafriend


övers: Hittade boken i biologiska affären [lämplig plats för en miljöbok] lät den ligga ett par veckor innan jag läste den.
Spännande och medryckande.

Boken har getts vidare till en väninna som gett den till en väninna dvs den är på väg...[=cirkulerar] förhoppningsvis skriver någon återigen in den! [på bookcrossing]
Tack till kattälskaren
Eric


Bookcrossing fungerar var som helst, man måste inte bo i en större stad för att börja dela ut sina lästa (bra) böcker (som bara samlar damm) till nya läsare! Ett bra sätt att få mera plats och betydligt RoligaRE än att bara packa ner dem i kassar till Myrornas, Röda korset eller UFF!

Kolla här för släppta böcker i
Sverige.


*ler*
Josephine
Kommentar:
2006-05-23 @ 14:25:28
#1: Mette

Tack tack tack!!! Så fina strumpor!!

Titta på min blogg - är jag fel på det??

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: