giraffen197

2006-05-31
22:33:39

Min pinshatt

skrivacirkeltexten kommer, den odlas så sakteliga under skallbenet och jag har faktiskt en dag till på mig...men nu är jag heeeelt slut. Städade nog för mycket igår för jag fortsatte med det under natten med en konstig blandning av blod och vatten som jag höll på och öste med en hink. (!?)

Foto på pinshatten blir det idag:

pinshatt1


Nej, jag vet inte hur många det är,
det var så länge sen jag räknade att jag har glömt bort.

pinshatt2


Josephine - samlar-giraffen, dock inte längre pins- hatten är full.
Kommentarer:
2006-06-01 @ 08:44:32
#1: fille

Den minns jag. Väcker gamla minnen... Själv höll jag inte på så mycket med det där, men några märken på overallen blev det ju. Fast du var ju "elit" :c)

2006-06-01 @ 23:39:17
#2: Josephine

he he - Fille, du får det att låta som om den vore ett fornminne! *grin*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: