giraffen197

Kommentarer:
2007-10-31 @ 23:38:31
#1: Pumita

Galway låter väldigt bekant. Irländskt, om jag inte är ute och cyklar. Berätta gärna mer.

2007-11-01 @ 04:21:46

Pumita, det är kanske den irländska puben i Stockholm med samma namn som gör att det låter bekant. Här i Tegucigalpa har jag bara hittat en irländs pub och de serverar ändå bara honduransk öl, så jag har ännu, trots flera besök, inte lyckats utreda vad det irländska består i.

2007-11-01 @ 23:59:37
#3: Josephine

rätt - han är Irländare
:-)

Han studerade för en berömd fransk flöjtist som han hade hört på radion när han var liten och blev förälskad i musiken
:-)

2007-11-02 @ 12:51:27
#4: Elisabeth

Hade faktiskt aldrig hört talas om denne flöjtist.. men det är alltid viktigt med vacker musik!

Tack snälla för läsningen om ängeln som hamnade fel... liksom du, så skrattade jag gott och kände det varma tänket bakom!

Ha en varm och mysig fredag..

Kram..

Ps. Du frågade om dagvård för SE... den dagvård som i dagsläget finns ligger belägen inne på ett sjukhem med bara gamla sjuka människor runt omkring! Jag har varit dit och tittat, men insåg ju direkt att SE i dagsläget är för medveten om omgivningen för att han skulle kunna vara där! Men det är tänkt att dagvård för yngre dementa så småningom ska flytta till egna lokaler någon annanstans.. men du vet ju hur lång tid sådant kan ta! Vi har också provat med ledsagare, men det fungerade inte heller... det blev för honom främmande människor som han inte alls ville träffa! (Nu blev det långt.. ber om ursäkt för det...) Kram igen..

2007-11-06 @ 20:02:24
#5: Nejma

Irland är ett land som länge legat på min "Vill besöka-lista". Alltid kul att upptäcka nya musiker. :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: