giraffen197

2010-02-07
10:24:05

After visit to the hairdresser / Efter frissan

 




Hon gör det precis som jag vill ha det! Fotografierna är sisådär, men stilen
syns i alla fall bra. Jag ska be Patrick ta några riktiga fotografier när vi hinner...

Det är mycket nu. Korridoren är nästan klar, alla väggarna målade och taket
och takbelysningen är klar. Nu ska bara tavlor och lampor upp och akvariet
monteras in. Golvet lägger de efter köket och köket ska de börja på om ca
1 1/2 vecka.

Redan nu är det en lisa för själen att komma hem och mötas av den varma
cremegulvita färgen i korridoren. Det känns skönt och rent.

----------------------------------------------------------

The hairdresser makes it exactly as I want to have it! The foto's are not very good
(from my mobilephone) but the style is clearly visible. I will ask Patrick to make
some real photos whenever we have time...

There is a lot going on now. The hallway is almost ready, the walls have been painted
and the ceiling and the lights in the ceiling are ready. Now it is only the paintings and
the lamps which must be put up and the aquarium which they will install too. The floor
they will start on after the kitchen which they will do soon in 1 1/2 week.

Already now it's with a deep plesure that I enter my home and see the warm
cremeyellowwhite colour in the corridor. It feels clean and nice.


Hälsningar / Greetings,
Josephine

Kommentarer:
2010-02-07 @ 13:06:21

Jag misstänker att det är genom den gemensamme bekanten du har hittat till vår sida. Du är så välkommen!

Vi har just kommit hem från en krånglig vecka på Irland. När jag hinner skall jag skriva några rader om vår vecka, men just nu är jag för trött.



Hälsa bekanten!

2010-02-08 @ 18:52:12
#2: Inga M

Du är så snygg! Och Du är en av få som passar i den där hårlängden. Om man har för kort hals så blir det bara fel.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: