giraffen197

2008-12-30
22:20:28

Ekorrar

Någon mer än jag som älskar ekorrarnas kamp om nöten?

Jag har inte sett Ice age 2, fast det kanske inte gör så mycket.

Av min bror fick jag denna filmen på DVD. Pans labyrint. Tre Oscar och en massa andra utmärkelser. Den ska bli intressant att titta på.

En film som gör mig, totalt obalanserad, sugen på att pröva att surfa var denna



Och det säger väl mer om hur mycket surfning (äkta och på TV) som jag har sett, än om hur bra filmen är... fast den är bra och den som gillar surfning kommer nog att gilla den extra mycket.(?)

Lyssna på svenska och titta på engelsk textning = extra kul. "Huttersund", var det en Göteborgare som gjorde översättningen? *grin*

Sova. Imorgon nyårsafton.

Josephine

Läs även andra bloggares åsikter om Surf's up, Ice Age 3, Pans labyrint, film