giraffen197

2005-11-04
21:50:48

Blogg surrrfa

Jahapp... så trillade jag dit igen. Andra dagen, ont i nacken (jag sitter som en hösäck jag vet) och skallen full av alla härliga, knäppa, vulgära, menlösa ord på alla möjliga bloggar. Och ansiktet av en liten nyfödd flicka :) ibland går tåget förbi mig och jag sitter med näsan i en bok = jag tänkte inte tanken på att kolla kompisens blogg om hon hade fött än! Hur seg får man va'? Söt nuna. (ni får leta själva *tihi*) Jag tycker för närvarande att alla nyfödda är hur söta som helst :)

Bloggar föds och dör eller går i ide och vaknar till våren (får man hoppas). En sådan blogg är Embryos blogg vilken är väldigt nyskapande i sin roliga felstavningsteknik. Jag hade äran att få ett inlägg besvarat i min blogg av Embryo och jag är rädd för att jag inte visade tillräcklig uppskattning för hur Embryo skrev. Jag vet ej om jag ska skriva han eller hon. Jag tror att Embryo lade sig vinn om att endast bli bedömd för vad Embryo skrev och inte efter sin fysiska person.

När jag idag tittade in igen visade det sig att Embryo just nu (?) inte skriver. Kanske E. har andra projekt på G. Låt oss hoppas det, för detta intellekt har mycket att ge!

För övrigt vill jag rekommendera bloggare att slita sig från sina skärmar (och spara nackar och ryggar) och åka till forumet för att prata med varandra och se varandra i ögonen. (Strunta i seminarierna) Jag bor ca 1700 km bilväg bort från Stockholm och ska flyga hem först till jul så jag måste avstå.

Inget går upp mot ett möte i verkligheten.

*Kram*
Josephine
Kommentar:
2005-11-05 @ 18:55:34

Självklart ska jag dit!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: