giraffen197

2006-03-07
20:33:34

Bländande vita snödroppar

snödroppar



P.g.a. trötthet (fysisk sådan, ej bloggtorka) blir det bara en liten bild idag. Jag har tagit lite roliga foto'n så det lär blir en utbredd Haag/Holland-kavalkad under veckan!

Idag har jag oxå röstat i kommunalvalet. Som folkbokförd och skattebetalande i Haag så har jag rätt att rösta i de kommunala valen. Parlamentsvalen däremot vet jag inte riktigt vad som gäller.För det kanske jag måste ansöka om holländskt medborgarskap? well, well.. orkar just nu inte bry mig. Demokrati är så mycket mer än att rösta på en politiker. Den allra viktigaste demokratin finns i det vanliga föreningslivet. Faktiskt. Tycker jag.

Trevlig Tisdag.
*gäsp*
Josephine

Andra bloggar om: vårtecken, snödroppar, demokrati, val2006, Holland
Kommentar:
2006-03-07 @ 21:50:00
#1: P-O

Svar på din fråga är. Segrartiden + två timmar. Kommer man i mål inom denna tid får man medalj.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: