giraffen197

2006-05-05
12:22:52

Uppdaterad turordning!

ok.
bäst att lägga det som nytt inlägg oxå
eftersom tuplanerna tar så mycket plats och
få orkar scrolla ner så långt...
(det tar sån tid ;-)

Följande turordning är det nu:

Manon - ämne: "Uppe på berget" (klar)

Flasknosen (klar)

Liza (har pinnen nu eller alldeles strax)

Excessa

En liten tant

Annaa

Annela

Mette (ny i cirkeln och med en Ny blogg!)

Josephine (länk överflödig)




Tre dagar! rapportera gärna här i kommentaren när du har skrivit, glöm inte att skicka pinnen vidare till nästa i hennes blogg!

*ler*
Josephine
Kommentarer:
2006-05-05 @ 12:48:23

Som den skötsamma cirkeldeltagare jag är *lol* kan jag meddela att jag skickat pinnen till Liza igår, även till hennes blogg. Ämnet är fö: Gatlopp.

2006-05-05 @ 16:50:55

Har skrivit hos Nina och talat om att du frågat henne i min blogg om hon vill vara med i skrivarcirkeln, eftersom jag inte vet om hon läser hos mig mer idag. Hänvisade ev svar till dig.

Jag hoppas att jag inte missförstått och klantat till nåt nu...Du får skälla på mig i så fall.

2006-05-05 @ 20:09:17
#3: Josephine

Flasknos: Nejdå, allt går så bra så! Jag plockar isåfall in henne efter mig i listan.

2006-05-06 @ 09:28:06
#4: Mette

Wohoooooooooooooo! Jag fick gå med!! Får läsa reglerna till det hela... finns nog här någonstans.... rotar vidare...

2006-05-06 @ 11:23:38

Välkommen Mette!

2006-05-08 @ 00:28:37
#6: Liza

Hej vänner! Jag är mitt uppe i en hemtenta (10 sidor som ska vara klara inom en och en halv vecka) och får tyvärr skjuta fram min medverkand i skrivarcirkeln ännu en gång. Jag som hade sett så mycket fram emot det! Tack Josephine för att du med jämna mellanrum gör sammanfattningar av turordningen. Nu kan jag se att Excessa får ta stafettpinnen eftersom jag hoppar över. Jag får se fram emot nästa omgång istället. Kram

2006-05-08 @ 19:54:10
#7: Excessa

Välkomnar Mette :-)
Plockar upp flasknosens ämne, Gatlopp, o tar en stilla promenad i funderingarnas fotspår..

2006-05-08 @ 22:55:49
#8: Excessa

Ämnet upp-lockat, stafetterad och överlämnar till En liten tant; Förutfattade meningar..

2006-05-29 @ 17:27:34
#9: Flaxa

Nu är jag här och kollar lite. Jag har nog inte greppat riktigt hur det hela går till. Men det löser sig nog. Jag ser fram emot skrivandet!!!!

2006-05-29 @ 19:16:13
#10: Josephine

Flaxa - jag ska skriva nu, sedan gör jag en sammanfattning och sätter upp den nya turordningen. Så ta dig en titt här ca. onsdag, då borde den nya listan vara klar. Man har tre dagar på sig, när man är klar skickar man "pinnen" vidare med ett valfritt ämne till nästa - anmäler det i sin egen blogg, i den nästas blogg + gärna i min blogg oxå varpå denna har tre dagar osv. Kan man inte är det Viktigt att så fort som möjligt se till att ämnet/pinnen kommer till nästa på listan.
Sätt också gärna upp kategorin "skrivarcirkeln" under dina blogg-ämnen så är det lätt för andra att läsa dina cirkel-texter.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: