giraffen197

2006-10-20
00:46:35

konstig statistik idag

Antingen har webbloggs statistik-räknare hakat upp sig,
eller så har Postvagnen på Svenska Järnvägsklubbens Hemsida en himla massa besökare!

Eller så kommer ni allesammans från någon annanstans, men varifrån?
Snälla berätta! Jag dööör av nyfikenhet! (och nej, på webblogg bas fungerar det inte att installera något program för att spåra besökare, tyvärr, inte det jag har försökt i alla fall..)

Josephine - alltid nyfiken :-)

uppdaterat 21-10

Ny teori- jag taggade mitt skrivarcirkelbidrag med "Science Fiction" och när man kollar det så är det faktiskt rätt så många som är rätt så aktiva SF-läsare/skribenter... Jag får väl skriva mera SF då ;-)
Kommentarer:
2006-10-20 @ 15:59:02
#1: Anne-Maj

Byta blogg?

2006-10-20 @ 18:50:47
#2: Josephine

Anne-Maj - näe.... jag är för konservativ... jag vill ha alla mina grejer på ett ställe... ett alternativ vore att uppgradera och betala varje månad, men det har jag absolut ingen lust med! Det räcker med att de redan tjänar reklampengar från min gratisblogg... ;-)

Jag får fortsätta leva i ovisshet... men jag kan satsa 20 euro på att det är SJK-arna. De är ett rätt så halvgalet skönt gäng :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: