giraffen197

2007-08-16
18:07:58

Facebook

Jag hade redan fått två inbjudningar och hade egentligen inte tänkt att gå med i YtterliggarE en community... (vad sjutton heter det på svenska?) men så *hrm* skapade Nika en fan-grupp där för Coelho och så vart jag inskriven där med.

Well, well - jag är även med i Flixter och Cherry Tap och Second Life, men jag är i stort sett aldrig där. De enda ställena som jag verkligen går till varje vecka är mina mailboxar, yahoo-gruppen, MySpace och hit.

Http://www.facebook.com

är alltså (nya) innestället för den som vill "nätverka".


Josephine
;-)

Andra bloggar om: facebook, myspace, yahoo-groups, communities
Kommentarer:
2007-08-16 @ 19:00:16

Http://www.facebook.com ska jag ta o spana in..

2007-08-17 @ 21:41:16
#2: fille

Så även du har trllat in på facebook. Normalt brukar du spana in webtrenderna innan jag gjör det, men den här gången vart jag först! Har requestat dig nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: