giraffen197

2007-01-22
16:33:55

Tändsticksproblem m.m.

Via en blogg via en annan blogg hittade jag ett roligt Tändsticksspel skapat av en snubbe som kallar sig för "Ze Frank". Hans hemsida innehåller en massa roliga spel och leksaker! Otroligt kreativ :-) Bl.a. en sorts snurrande kalejdoskop som man själv totar ihop. Det finns även en variant med fotografier/bilder. Något säger mig att han säkert är aktiv i Second Life och om han inte är det, så skulle han mycket väl kunna göra sig ett starkt namn där med sina scripts!

Är det någon av er som redan känner till honom?
Jag är helt noll på "internet-världens" kändisar...

Josephine
Kommentar:
2007-01-24 @ 23:35:08
#1: Inga M

Ser jättespännande ut. Vänta bara till det blir helg då ska jag kasta mig över de här länkarna. Kanske hittar något som passar i min matteundervisning.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: