giraffen197

2007-03-10
12:29:28

Internet och vänner

Sent omsider går jag igenom min blogglista på bloglines (jag läser/besöker andra bloggar periodvis med flera veckor emellan, förutom de som kommenterar här- ni får besök oftare! ;-) och hamnar hos "Tankarnas hotell" som nu håller på och skriver en bok med ett verkligt jätteintressant ämne!

"Nätvänner - om betydelsen av social interaktion på nätet"

Jag har bara läst första avsnittet i första kapitlet, men jag kommer tillbaka och läser strax mera!

En annan urtrevlig blogg för oss kattälskare är denna om katt-trappor!

*ler*
Josephine
Kommentar:
2007-03-10 @ 20:13:12
#1: alma

Vilken rolig sida med katttrappor:) Hahaha. Söta katter fanns det där med:)´/alma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: