giraffen197

2008-04-01
10:36:43

Jippie, bloggen är uppe igen!

och nej - jag tänker inte klaga på Blogsoft.

Jag jobbar ju nu för ett stort data-företag
och gissa hur många samtal som kommer in hit med
allt som inte fungerar?...

75 000 bloggar är inte så mycket eller så
in i nordens viktigt jämfört med bankanställdas
lösenord, försvarets (ej svenska försvaret) kodning
av datorer, myndigheters datasystem, större företags
datasupport.. osv

Förresten läs Ingas helt underbara beskrivning
av sin kontakt med helpdesk!
obetalbart! :-)

*ler*
Josephine
Kommentarer:
2008-04-02 @ 16:40:22
#1: Rut

Bryssel, förra gången du hördes av var det från Haag!
Roligt var du än kommer från att du kommer ihåg oss här hemma.
Idag har jag planterat penseer på mim balkong, de lyser upp i allt det gråa en smula.

2008-04-02 @ 16:48:49

kan man kommentera nu? det gick inte för ett tag sen... kram anki

2008-04-02 @ 23:52:44
#3: Inga M

Äntligen fungerar blogg.se. Roligt att Du läste mina mödor tillsammans med helpdeskar. Jag förstår att Du är en sån där ängel med mycket tålamod!

2008-04-03 @ 08:50:30
#4: Josephine

Rut - men hur skulle jag kunna glömma bort dig? Inte nog med att du är en av sveriges äldsta bloggare, du har dessutom samma namn som min farmor som blev 98..
:-)

Anki - nepp, det gick att läsa bloggarna men i övrigt ingenting. Blogsoft får allt sköta byte av plattform lite proffsigare, tycker man... men jag vet inte hur många i personalen de är där så...

Inga - tålamod har jag mycket av, men jag vet ändå inte om jag hade hängt kvar i luren sådär under hela flytten ner till källaren... jag hade nog bett dig ringa igen när du installerat allting igen och under tiden hade jag kunnat be en mera erfaren kollega om tips.

2008-04-05 @ 13:40:39
#5: Marianne

He he, nej det är ju sant förstås, men störande när det sker ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: