giraffen197

2008-04-20
00:18:37

Moby (mera musik :-)

Jag blev tipsad av en kollega om Moby.



Videon är gjord av en lyssnare som fångat stämningen i musiken väldigt bra.


Analfabet som jag är på artister och låtar så kände jag ändå igen musiken väldigt väl... och mycket riktigt så hittade jag den andra låten av honom som jag antagligen hört oftare på radion;



återigen en inspirerad lyssnar-video.




Denna är också ofta spelad. Mysig. :-)

Han har även komponerat techno-musik. Jag tycker bäst om de här kortare styckena, när de blir längre blir de för monotona för min smak.

Mera om Moby (som är släkt med författaren till Mobý-Dick, Herman Melville.)


Josephine << i lyssnar-tagen

Läs även andra bloggares åsikter om Moby, One of these mornings, Why does my heart feel so bad, Porcelain,
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: