giraffen197

2008-12-20
12:28:29

Let it snow, let it snow, let it snow!

ok. ...twitter... Det är faktiskt ganska kul. Som ett gigantisk klotterplank :-) Rösta på mig i kategorin "size" bara för sakens skull, det heter ju "shorty" awards så jag var ju bara tvungen att vara med!! *lol*



Bryssel Söndagen den 7:e December




Uppe i Baraque de Fraiture på ca 700m höjd fanns det mesta av snön kvar lördagen den 13:e December.

Up in the Ardennes, around 700m most of this snow + some fresh too, was still there one week later.







Jo, det var kallt, men vi blev varma av skidåkningen sen. Första gången i mitt liv jag åkt slalom på riktiga slalomskidor!  :-)  

Yes, it was pretty cold, but we got warm by the skiing later, first time in my life I've been skiing slalom on real slalom-skiis! Much easier than with crosscountry-skiis! *grin*










Från den lilla julmarknaden i Norska sjömanskyrkan i Antwerpen. Vi tittade på ett jättefint lucia-tåg som skolbarnen från Svesam arrangerade. Visst är den söt?

From the little X-mas market in the Norwegian sailorchurch in Antwerpen where we went to look at this years Lucia-procession. Isn't it cute?


Och om jag inte bloggar något mer nu innan jul... På tisdag flyger vi till Sverige.

God Jul allihop!!  Merry Christmas!! Prettige Kerst!!

*kramar/hugs/knuffels*
Josephine
Kommentar:
2008-12-20 @ 22:48:21
#1: Bloggblad

Söt julgran! Säkert garanterat barrfri...



Härligt ser det ut med snö - det har jag inte sett nån på länge (det lilla som kom försvann illa kvickt)



Men jag hoppade högt på stolen när det plötsligt kom musik ur blogginlägget... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: