giraffen197

2008-06-14
11:11:01

Vardagsrummet



Nu börjar man se hur det kommer att bli. Patrick och jag har samma smak och tur är väl det, annars skulle det ju aldrig fungera om en vill ha modernt och kalt och den andre gammaldags och mysigt. *ler*

Det finns en ny lampa också, men foto't är några dagar gammalt. Jag tänker ta fler när den andra väggen bakom mig också är klar och tavlorna är upphängda.










trångt... och det är ändå inte alla. Det finns många fler. Efter detta foto't sålde jag säkert femton stycken på gatuloppisen i början av Maj. Vi ska köpa ett glasskåp till att ha någonstans för resten av samlingen.




Glas är trevligt.





Trä och keramik också.








ha - kan det bli mera karikatyriskt? mina katter och Patricks bilar?....




Afrikanska hörnan.  :-)  Giraffen är ca 185cm hög från Kenya.




Belysning.




Lite mörkt pga mobilkameran. Någon mer som märkt att kameran på en mobiltelefon efter en tid inte fungerar lika bra som i början?...  eller är det bara min?


se's!
Josephine


Läs även andra bloggares åsikter om inredning, katter, samling, kattsamling, bokhylla

Kommentarer:
2008-06-14 @ 11:32:31
#1: Josephine

Den osynliga bokhyllan!



http://www.instructables.com/id/Invisible-Book-Shelf/



2008-06-14 @ 12:34:33

Vad fint ni har det! :)

2008-06-15 @ 10:46:12
#3: Inga M

Tjusigt blev det! Du har lyckats med konststycket att göra en utställning av många småsaker utan att det ser rörigt ut. Sen hoppas jag att allt är med glasdörrar annars får Du väl damma ihjäl Dig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: