giraffen197

2008-05-27
14:19:18

Det senaste halvåret

Inspirerad av Sandra ska jag försöka lista bra saker jag gjort det senaste halvåret...

Faktiskt svårt - jag lutar ofta åt det negativa hållet när det gäller egna meriter... ser lättare det som saknas än det som finns.

1. Skaffat nytt jobb
2. Flyttat ihop med Patrick
3. Följt tre stycken jobb-träningar
4. Hjälpt till med renoveringen (pågående)
5. Simmat regelbundet (kommer snart att sätta igång igen när det mest intensiva av renoveringen är förbi.)
6. Kört bil (faktiskt, tät stadstrafik är inte min bit :-(
7. Skrivit till mina gamla städtanter och gubbar (och fått svar :-)
8. Tittat på franska filmer (utan textning!) och övat min franska..
9. Gjort fläderblomssaft.


t.ex. Det finns nog mera om jag tänker efter länge.

Josephine ;-)
Kommentarer:
2008-05-28 @ 06:51:25
#1: Inga M

Det verkar vara en resumé över ett bra liv! Det är bara att gratulera! Hoppas att det blir bra efter renoveringen också och Ni blir nöjda.

2008-05-28 @ 10:04:22
#2: embryo

det är bra att göra bra saker



en bra sak om dagen gör dagen bra



fläderblomssaft är safternas champagne



habrada

2008-05-31 @ 13:19:05
#3: Bloggblad

Kanske en bra idé att göra en lista... för jag tänker mest på de saker jag INTE gjort.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: